REGULAMIN HOTELIKU - POPSIEMU
§1 Przyjazd i odbiór pieska
Naszych gości hotelowych można przywieść w godzinach ustalonych co najmniej 48h przed przyjazdem w przypadku przyjazdu.
UWAGA!!!! Ze względów organizacyjnych bardzo ważna jest dla nas punktualność. Uprzejmie prosimy o respektowanie umówionych godzin przywozu i odbioru psów. W razie spodziewanych zmian prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny w celu umówienia alternatywnego terminu.
§2 Doba hotelowa
Doba hotelowa rozpoczyna się od umówionej godziny przyjazdu psa do hoteliku. Kolejne doby liczone są od tej samej godziny następnych dni. Każda rozpoczęta doba liczona jest jako całość. Chyba, że właściciel hoteliku zdecyduje inaczej.
§3 Zgłoszenie i pobyt w hoteliku
Wysłanie formularza jest jednoznaczne z:
- Wyrażeniem zgody na zamieszczanie wykonywanych w hotelu zdjęć psa na
stronie internetowej hotelu www.popsiemu.pl oraz na jego profilu na Facebooku, Instagramie. - Zobowiązaniem się do pokrycia wszelkich dodatkowych kosztów związanych z
pobytem psa w Hotelu wynikających z indywidualnych ustaleń (zgodnie z
punktem „Proponowane usługi dodatkowe”), szkód wyrządzonych przez psa oraz
ewentualnej konieczności transportu psa/suki do lekarza weterynarii jak również
potrzebnego leczenia i lekarstw, a także w przypadku przedłużonego pobytu –
najpóźniej w dniu odbioru psa.
MY zobowiązujemy się do przestrzegania wszystkich sugestii i zaleceń opisanych w Formularzu Zgłoszeniowym, wykorzystując przy tym wszelką zdobytą wiedzę i umiejętności.
Zatroszczymy się o:
- odpowiednią ilości ruchu i snu,
- odpowiedni sposób żywienia według opisanych zasad stosując karmę dostarczoną przez Opiekunów,
- przekazywanie informacji do Opiekuna psa,
- w przypadku zaobserwowania objawów chorobowych, bądź nieprawidłowych zachowań, natychmiastowy kontakt telefoniczny z Opiekunem psa,
- w sytuacji kryzysowej, zapewnienie psu opiekę weterynaryjną w razie konieczności, podawanie wymaganych lekarstwa wg zaleceń weterynarza, jeśli będzie taka konieczność.
Hotel nie bierze odpowiedzialności za chorobę psa niewynikającą bezpośrednio z winy Hotelu lub za tzw. zdarzenia losowe powstałe podczas normalnego, codziennego funkcjonowania na spacerze lub w Hotelu. Niemniej jednak dołoży wszelkich starań żeby w razie konieczności zapewnić odpowiednią opiekę weterynaryjną i wdrożyć leczenie zalecane przez lekarza weterynarii. Koszty opieki weterynaryjnej i leczenia pokryje Opiekun nie później niż w dniu odbioru psa.
Opiekun przyjmuje do wiadomości możliwość wystąpienia wypadków losowych, które mogą mieć miejsce podczas codziennego funkcjonowania psa, spacerów lub zabaw z innymi psami. W sytuacji jeśli Pies wymaga specjalnej uwagi lub indywidualnej opieki poinformuje o tym Hotel w formularzu zgłoszeniowym.
§4 Postanowienia dodatkowe
1. W trakcie pobytu istnieje możliwość zmiany terminu pobytu. Rozumiemy, że zdarzają się nieoczekiwane sytuacje.
2. W przypadku skrócenia terminu pobytu, Powierzający jest zobowiązany zapłacić pełną kwotę, która wynika z pierwotnego terminu rezerwacji, o którym mowa w punkcie „Proponowany termin rezerwacji”.
3. W przypadku wydłużenia – za zgodą Hotelu – terminu pobytu, Powierzający jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty zgodnej z Cennikiem Usług dostępnym na stronie za okres przedłużenia pobytu w Hotelu w najpóźniej w terminie odbioru psa/suki z Hotelu.
4. Przedpłata w wysokości 50% należności powinna być wpłacona nie później niż 2 tygodnie przed planowanym pobytem psa. Chyba, że właściciel hoteliku zdecyduje inaczej, o czym winien poinformować Powierzającego psa.
5. W momencie odwołania pobytu psa w hoteliku 2 tygodnie przed zarezerwowanym terminem pobytu, Powierzający opiekę zobowiązany jest do pokrycia 100% należności.
6. Formularz zgłoszeniowy jest dokumentem obowiązującym przy pierwszym pobycie psa/suki w Hotelu.
Opiekun jest zobowiązany do zgłoszenia ewentualnych zmian przy kolejnych rezerwacjach w formie pisemnej e-mailem na adres:
kontakt.popsiemu@gmail.com,
sms-em na numer telefonu 795 897 183.